22 Kasım 2011 Salı

Yolunuz düşerse :)

Pazar öğleden sonra başlayan gıda zehirlenmesi belirtileri ile ilerleyen sıkıntılı saatlerin sonunda hastanede yapılan testler ve bağlanan serumlarla, dün bütün günü yatakta geçirmiş biri olarak gözümü bugün daha yeni yeni açıyorum :(
Hepimize sağlıklı ve mutlu bir hafta dilerken de sizleri Şile'ye yolunuz düştüğünde muhakkak uğramanız gereken bir yerle tanıştırmak istiyorum :)
Şile'de ufacık bir dükkan içinde Melek Abla'nın yeri birbirinden lezzetli gözleme çeşitleri ve puf puf pişirilmiş leziz çiğ börekler için tek adres... Melek Abla'nın yerinde hem bu marifetli bayanın kendi ellerinden çıkan lezzetleri tadabilir hem de oldukça sempatik olarak döşediği dükkanında nostaljik dakikalar geçirebilirsiniz :)






12 yorum:

Adsız dedi ki...

Nilay'cığım - sana çok çok geçmişolsun. Şile'ye de sık sık gidiyoruz ama burayı nasıl atlamışım. ilk ziyaretimizde gideceğiz artık Melek Abla'ya.

Alev Özkan dedi ki...

Nilaycım çok çok geçmiş olsun... Umarım şimdi daha iyisindir... Mekan da gerçekten çok güzel görünüyor...

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Gıda zehirlenmesi kadar kötü bir şey yok herhalde...allahtan erken farketmişsiniz...

Meyra dedi ki...

geçmiş olsun Nilaycım..bu otanrik mekanı not aldım özellikle pofidik çiğ böreğini:)

Unknown dedi ki...

Bir Sile`li olarak, ben biliyorum orayi... Bak simdi nasil duygulandim, keske yolum düsse hemencecik... Benim evim Sile`de, her yaz geldigimizde direk evimize geceriz... Özledim ben oralari..::((

Sevgilerimle,

elif-kayra dedi ki...

çok geçmiş olsun nilaycım,

gerçekten çok şirin bir yermiş ve ilk fotoğrafın çok güzel

yemekbiraşk dedi ki...

çok geçmiş olsun nilaycım.. şile ye gitmeyeli çok çok uzun zaman oldu.. gittiğim zaman uğramak isterim. resimler her zamanki gibi ışığı, canlılığı mükemmel:)
sevgiler

zühra dedi ki...

Nilay cım çok geçmiş olsun.

Peritozu dedi ki...

Çook geçmiş olsun Nilaycım, öpüyorum seni :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun.

Hande dedi ki...

geçmiş olsun canım.

annesiningülü dedi ki...

Nilay şimdi okuyunca haberim oldu. Çok geçmiş olsun.