30 Eylül 2011 Cuma

İstanbul'a bir de buradan bakın :)

Eminim bir çoğunuz da benim gibi İstanbul'un hem trafiğinden, kötü havasından, karmaşık insan profilinden, yaşam pahalılığından şikayet eder, hem de bir türlü buralardan kopamazsınız :)
Zira hakkında şiirler ve romanlar yazılan, şarkılar bestelenen, dünyanın en önemli stratejik noktalarından biri olan ve eşsiz boğaz manzarasına sahip bu yedi tepeli şehir sizi de benim gibi kendine aşık etmiştir...
İstanbul'un her semti ayrı güzel, kendi içinde her semti ayrı özeldir ama deniz düşkünü benim için boğazın o ihtişamlı görüntüsünün yeri ise bambaşkadır. Bu ihtişamı keşfedeceğiniz ve İstanbul'u bir kez daha seveceğiniz bir çoğunun Otağtepe, Tema Vakfı veya Fatih Korusu olarak bildiği Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün Anadolu yakasındaki ayağında bulunan yürüyüş korusunu muhakkak sizlerde keşfedin ve İstanbul'un eşsiz manzarasını bir de buradan izleyin :)
Hepimize mutluluklarla dolu bir haftasonu diliyorum...



10 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Merhaba Nilay

Otağtepe tema vakfı en sevdiğim yerlerden birisidir.
Eğer gitmediysen mavi saatte gidip çekmeni öneririm.
Köprünün ışıklandırması gökkuşağı gibi, rengarenk ve çok güzel bir görüntüsü var.

Selam ve sevgilerimle

Meyra dedi ki...

daha yeni İstanbul havası solumuş bünyeme bu karelerde nasıl iyi geldi anlatamam tarifi yok Nilaycım:))yine yakalamışsın en güzel olanlarından...

cafenoHut dedi ki...

Eyy güzel istanbul sen de büyüksün bende:)))
Üniversitede okurken ayda bir annemlerin yanına Balıkesir'e giderdim. Her Istanbul'a dönüşte köprüden otobüs egçerken yukarıdakini söylerdim içimden ne alaykaysa:))
Ama şimdi şu güzel fotoğraflara bakıyorumda gerçekten çok güzel.. Kopmak çok zor buralardan...

Ece dedi ki...

Harıka resımler ...
ellerınıze saglık ve ben buraları 25 senedır ıstanbulda olmama ragmen çok yerını resımlerden bılıyorum :)
sevgıler

Hande dedi ki...

Şikayet etsekde İstanbul'dan uzakta kalınca hemen özleriz. Otağtepe'ye gitmiştim, o manzarayı bırakıp ayrılmak zor oluyor :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

manzara gerçekten süper. Tema vakfı düğün hikaye çekimi için artık çok sık uğranan bir mekan oldu. Ne zaman gitsem 3 5 çift görüyorum:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Muazzam! ayrı kaldım mı nasıl özlüyorum

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Nilay'cım eline sağlık, ne harika kareler bunlar bayıldım valla.
sevgiler, sana da mutlu hafta sonları canım.

Unknown dedi ki...

bu kareleri cok begendim bir istanbul hayrani olarak ! =)

Ayşe dedi ki...

Bizde gecen yil sonbaharda gitmistik ve cok begenmistik..yeniden gitmeli ve bir seyr-i istanbul yapmali...

Fotograflarina bayiliyorum, evet yorum ozurluyum kabul ama takipte bir numarayim ;)

Sevgiler...