26 Eylül 2011 Pazartesi

Doğum Fotoğrafçılığında yeni bir soluk...



Herkese yeni bir haftada yeni bir haberle merhaba :)
Yaklaşık 1.5 yıldır Mutlu Masal Photography altında sürdürdüğüm doğum hikayesi, yenidoğan ve doğumgünü çekimlerim ile öğrendiğim tüm bilgileri, işimin püf noktalarını hem kendi fotoğraflarımla hem de dünyadan bebek ve çocuk fotoğraf örnekleri ile sizlerle paylaşmak ve benim gibi bu işe gönül verecek olan nice bebek kokusu tutkunu kişiye yardımcı olmak amacıyla http://mutlumasal.blogspot.com adresinde paylaşacağım...
Ben doğumuna ve mutlu anlarına tanıklık ettiğim yüzlerce bebek ile masum bir dünya kurdum kendime, böylesi bir dünyayı kendi için de yaratmak isteyen herkesi yeni bloguma bekliyor ve hepimize mutlu bir hafta diliyorum :)

1 yorum:

nohut oda dedi ki...

cok guzel bır fıkır ben hemen gelıyorum:)