1 Kasım 2010 Pazartesi

Gönlüm sende...

Pastırma sıcakları ile geçecek olan bu haftaya gönlüm sende anlamını taşıyan ana vatanı Anadolu, İran ve Çin olan, park ve bahçelerin süslenmesinde kullanıldığı gibi sarmaşık olanlarının balkon ve terasları süslediği, kesme çiçekçilikte oldukça fazla talep edilen kıymetli bir çiçek olan pembe güllerle başlıyor ve hepinize keyifli bir hafta diliyorum :)
Geçen haftaki yağmurlardan sonra bu hafta güneşin tadını çıkaralım zira bu güneşin ardı soğuk olacaktır :)






21 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nefisss missssss :)

iyi haftalar diliyorum canım

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nefisss missssss :)

iyi haftalar diliyorum canım

yemekbiraşk dedi ki...

gözüm gönlüm ruhum açıldı :)
mis gibi koktular
sevgiler..

Chilek dedi ki...

çiçek olarak gülü pek sevmem soğuk gelirler bana ama bu fotoğraflardan sonra bir kere daha düşünmem gerekecek sanırım:)

Adsız dedi ki...

evet, kesinlikle tadını çıkarmalıyız bu haftanın...

Hande dedi ki...

İyi haftalar Nilaycım.

Işıl dedi ki...

PEMBİŞ PEMBİŞŞ NE GÜZEL

NiLaY dedi ki...

Elçincim, sağol canım benim, sana da :)

Yemek bir aşk, ohh süper ozaman :) teşekkürler canım, sevgiler..

Chilek, gül sevilmez mi canım ya ben onun kokusu için bitiyorum :)

Ececim, bence de canım :)

Handecim, hepimize olsun canımcım :)

NiLaY dedi ki...

Işıl, sağol canım :)

annesiningülü dedi ki...

Nilay soyadımdan da kaynaklı bayıldım ben bu gül fotoğraflarına :D
ama Gül olmasaydımda bayılırdım :)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canım ben de bir hediyen var. Kabul edersen çok mutlu olurum. sevgiler.

Unknown dedi ki...

bunlar uzun zamandan beri gördügüm en güzel gül resimleri !!!! cok basarili !!!

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Nilay'cığım kısa bir aradan sonra uğradığım blogunda her zaman kı gıbı harika çekimlerle karşılaştım.emeğine sağlık canım sevgiler:)

çeşnici Handan dedi ki...

Rengi, dokusu tek kelime ile harika.Teşekkürler Nilaycığım. Sayende haftaya çok güzel bir giriş oldu.

Zeynep'in Evi dedi ki...

üzerine yağmur damlaları düşmeyegörsün nasıl güzel:)

cido dedi ki...

harika görunuyorlar...ödülünü alman içinde bloguma bekliyorum :P

NiLaY dedi ki...

Baharcım, gül gibi güzel arkadaşım benim :)

Güngörcüm, teşekkürler canım hemen geliyorum :)

Senacım, çok sağol canım :)

Tülincim, evet özlemiştik valla birbirimizi snaırım :) teşekkürler canım..

Handan abla, ohh süper, sevindim buna :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Cido, çok teşekkür ederim canım hemen geliyorum almaya :)

Zenepcim, hele bir de yağmur sonrası kokusu değil mi canım :)

Meyra dedi ki...

çiçek sever biri olarak gülün yeri ayrıdır bende..böyle hakkını vererek çekilmiş karelerde görmekte ayrı bir mest ediyo beni:)) eline sağlık...

NiLaY dedi ki...

Meyra, çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) gül gerçekten hem zarif duruşuyla hem de kokusuyla benim de çok sevdiğim çiçeklerdendir.. sevgiler..

Oyuncak dedi ki...

Süper bir yazı, teşekkürler.