22 Ekim 2013 Salı

Kitap Önerisi: MART MENEKŞELERİ



Sarah Jio'nun usta kaleminden çıkmış ve Nihan Giray tarafından dilimize başarıyla çevrilmiş olan Mart Menekşeleri ARKADYA YAYINLARI'nın renkli kapak ve püsküllü ayraç serisinin görsel olarak da konu olarak da sizi tatmin eden en güzel kitaplarından biri...
Günümüzün koşturmacasından sıyrılıp geçmişinin sırlarını arayan bir kadının hikayesini anlatan kitap, benim gibi günlük temelli anlatımları seven okuyucular için bire bir :)
Kitabın sonuna kadar bir fikrinizin olduğu tamam ben sonunu anladım dediğiniz ama sonuna kadar da heyecan ve merakla elinizden bırakmadan bir solukta okuyacağınız, sonuna geldiğiniz de şaşıracağınız bu kitabı tavsiye eder, keyifli okumalar dilerim :)

4 yorum:

nehircce dedi ki...

Kesinlikle çok güzel bir anlatımdı ben de keyifle okumuştum :)

Pamuk Prenses dedi ki...

Sarah Jio nun diğer bir kitabı "Yağmurdan sonra" yı da büyük bir keyifle tavsiye ederim :) Gözyaşları arasında boğulmayın ama :)

Syhn dedi ki...

iş, ev, tatil derken kitap da okunurmuş!
örnek olsun mazereti bitmeyenlere ;)

okumadıysan aynı yazarın yağmur sonrası isimli kitabını öneriyorum öyleyse, ben onu bundan daha çok sevdim :*

NiLaY dedi ki...

Nehircce, Aynen :)

Pamuk Prenses, onu da okudum tabii hızla ardından gerçekten o da süperdi :)

Syhn, canımsın benim :) elimden geldiğince herşeye yetmeye çalışıyorum işte, evet Yağmur Sonrası nı da okudum.. sonra yazarın 3. kitabı var mı diye arandım :)