16 Kasım 2012 Cuma

Film: EVİM SENSİN

 
Özellikle sosyal paylaşım sitelerinde hakkında birçok olumlu yorum okuduğun ve her gidenin ağladığını duyduğum Evim Sensin'e vakitsizlikten geçtiğimiz cuma, gece matinesinde gidebildim. Kociş gece gece bir Özcan Deniz filmine gittiği için sürekli söylense de ben keyifle filmin başlamasını bekledim :)
Özcan Deniz'in yönettiği başrollerinde de Özcan Deniz, Fahriye Evcen ve Sait Genay'ın oynadığı Evim Sensin filminde Leyla (Fahriye Evcen) başından geçen bir ayrılık sonrası baba evine döner ve kırgınlıkla ayrıldığı babası Selim (Sait Genay) ile aralarındaki sorunları çözmeye çalışırken İskender ile tanışır. Büyük bir aşk ile birbirine bağlanan çifti ise Leyla'nın erken gelen hastalığı ayıracaktır.
Görüntüler açısında kar sahnelerinin bol olduğu film tam bir romantizm kokuyor, Fahriye Evcen'in duygusal sahnelerde oyunculuğu ile devleştiği film de bazı bölümlerdeki abartılı oyunculuğu ise beni yormadı desem yalan olur, Özcan Deniz'in de bazı sahnelerdeki yürüyüşleri, bakışları çok abartılıydı :)
Genel anlamda başarılı bulduğum film özellikle baba-kız sahneleri ile benim de gözlerimi yaşarttı... Haftasonu için henüz bir planınız yoksa bu filmi kaçırmayın derim :)
 
İyi Seyirler & Mutlu Haftasonları

8 yorum:

Ayşegül dedi ki...

kimi çok başarılı bulurken kimileri de sinemada izlemenin vakit kaybı olduğunu söylüyor.Aslında çok merak ediyorum bakalım nasip:)

Adsız dedi ki...

Nilay bende kararsızım ama bakalım sanırım gidicem :) sevgiler

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Aynen Nilaycım Fahriye Evcen'in rolü birçok yerde abartı geldi bana. Bende senin sadece baba-kız ve ölüm sahnelerinde kötü oldum. Kenan İmirzalıoğlu'nun filmi Uzun Hikaye'ye gitmediysen tavsiye ederim. Evim Sensin hiçbirşey onun yanında :) Hatta eşinle gitmeni tavsiye ederim ;)

esrabetul dedi ki...

herkes farklı yorum yapıyor en iyisi gidip izlemek=)
esra betül

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Bu filmi merak ediyorum :) fırsat bulursam izleyeceğim

Dilek dedi ki...

kaç gündür herkesten duyuyorum bir izleyemedim.

Bestesiyleannesi dedi ki...

ben beğenemedim bu filmi yaa, çok konuşuldu diye meraklandım gittim ama hoşuma gitmedi. hatta yazımda da bahsettim. http://kirmizikiraz.blogspot.com/2012/11/dunya-sinema-gunude-sinemaya-gidilir.html
siz beğenmişsiniz ama, ne mutlu..

Adsız dedi ki...

Ben dün gittim ve herkesin dediğine aldırmayın bence gitmeye değer bi film ben çok begendim