6 Kasım 2012 Salı

Beklenen tatil: New York notları - 1

Ne yalan söyliyim benim değil ama kocişin hayaliydi dünya gözüyle Amerika'yı bir an önce görebilmek, merak ettiğimiz yerleri tek tek ziyaret etmek...
Bundan iki sene önce de biletlerimizi almış ama şanssızlık eseri son anda gidememiştik. Her işte bir hayır vardır diyerek bu sene yeniden niyetlendiğimiz bu güzel tatile bu defa biraz daha büyümüş olan kızımızı da dahil etmeye karar verdik ve onu mickey'e gidiyoruz diye yanımıza katıp yollara düşüverdik :)
İlk istikametimiz New York oldu, oradan eğlencenin doruk noktası Orlando'ya, Orlando'dan adalar cenneti Keywest'e, Keywest'ten de son durak Miami'ye geçerek Miami'den New York yapıp tekrar Türkiye'ye geri döndük...
Bugün ilk olarak karşınızda New York'un hareketli ve renkli sokakları ve Times Meydanı var.. İnanılmaz düzenli ve sık çalışan metrosu sayesinde istediğiniz her yere dakikalar içinde ulaşabildiğiniz ve dünya mutfağından herşeye sahip restoran ve cafelerde dilediğiniz yemeği bulabildiğiniz New York'un filmleri, haber görüntüleri ile ne kadar çok içimize işlemiş olduğuna  şaşırarak tanıklık ediyorsunuz...
Sokakları, caddeleri, cafeleri, insanları, metrosu ve metro halleri gerçekten çok tanıdık olan New York'da hiçbir görüntüye şaşırmıyorsunuz, kendinizi evinizde gibi olmasa bile en azından bir Avrupa ülkesindeki kadar da yabancı hissetmiyorsunuz diyor ve sizleri bu ilk postu renklendiren sokak görüntüleri ile baş başa bırakıyorum :)
















20 günlük Amerika maceramız ilerleyen postlarla devam edecek, hepimiz için güzel bir hafta olsun :)

5 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Aah ah, geçen hafta geziyorduk oralarda, ta ki Sandy kasirgasi gelip bizi vurana kadar, yine de tadini çikarmaya çalistik ama eksik olan seyler çoktu.

siz çok güzel zaman geçirmissiniz.

Gisi Tasarım dedi ki...

Gerçekten bayıldım fotoğraflarınıza.
Her biri için ayrı ayrı elinize ve objektifinize sağlık :)
Sevgilerimle...

Bugday Tanesi dedi ki...

New York Tımes'ın karşı sokağındaki otelde kalmıştık geçen sene. 4 günlük bir macera ardından dönmüştük eve. Dediğin gibi yabancılık çekmiyorsun hiç ve ben shutle buslarla seyahat etmiştim. Ve çok eğlenmiştim. Tek sıkıntım yemek olmuştu. Fazlasıyla özensiz yemeklerden sonra soluğu Mc Donalds'ta aldık.
Bu fotoğraflara bakarekn aynı yerlere adım atmış olmanın verdiği bir keyif duydum. Özlemişim...

bahar006 dedi ki...

Ben de dün gece kendimi Amerika yolcusu olarak gördüm rüyamda, en çok görmek istediğim yerlerden biri de New York. Fotolar çok hoş, kasırga sonrası durumu pek iyi değil ama elbet düzelir. Sevgiler.

Syhn dedi ki...

meraklar diğer postlarını bekliyorum... çünkü ben o kadar uzun süren uçak yolcuğu için cesur sayılmam :D