11 Haziran 2011 Cumartesi

Doğum Hikayesi: ZEYNEP VUSLAT BeBeK

Mart ayının ortalarında sabahın erken bir saati idi Sevgili Işıl beni arayıp doğumun başladığını haber verdiğinde, hemen hastaneye gittim ve Mutlu Masal'ın yeni kahramanını karşılamak için yerimi aldım :)
Sabahın erken saatlerinde başlayan bekleyişimiz Işıl'ın çektiği sancılarla birlikte 10 saati bulduğunda artık bu nazlı güzeli yerinden kıpırdatma vakti gelmişti :)

Yapılan tüm kontrollerin ardından


Sevgili Işıl en büyük destekçileri eşinin öpücüğü ve annesinin dualarıyla ameliyathaneye alındı


ve minik kızımız ZEYNEP VUSLAT BeBeK dünyaya geldi :)






Yeni bir can da bu sayede mutlu ve sevgi dolu bir ailede yerini alarak hayata tutundu...

Sevgili Işıl ve Sevgili Ekrem sizinle tanışmış olmak ve bu heyecanlı gününüzde yanınızda olmaktan çok mutlu oldum, bekleyişimiz uzun oldu ama bu sayede sağlam bir arkadaşlık temeli kuruldu :)
Tekrar görüşmek dileğiyle...
Yer: Yeşilköy International Hospital

Herkese bu minik meleğin fotoğrafları ile iyi haftasonları dileyerek, pazar günki seçim sandıklarından hergün doğan bu minikler için yaşanası bir dünyayı kuracak sonucun çıkmasını umuyorum :)

6 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Maşallah pamuk gibi :)

Sağlıklı anneli babalı büyüsün ...

Nil dedi ki...

hepsi harika fotoğraflar ama 7. kareye bittim. annenin meleğin elini öptüğü kare muhteşem

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nasıl yorucu olmuştur senin için.. hakkın ödenemez canım.. bu arada bebeğin ismi nekadar güzelmiş:)))

Vijdan dedi ki...

Nasıl güzell maşallah..
O anı birlikte yaşamak ne güzel...
Bir sürü bebeğin dooğumuna şahit olmak harika :))
Bebekleri görünce Nil' in kardeş isteğine tamam diyesim geliyor :)
Güzel bir hafta sonu olması dileğiyle :)

annesiningülü dedi ki...

o eli tutuşu ne tatlıdır öyle :) hoşgelmiş dünyaya
ayrıca pazar gününki umutlarımız aynı umarım, umarım :)
röportaj ayrıca çok güzel tebrik ederim canım :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Rica ederim, gerçeklerdi yazdıklarım, yüzünü hiç görmedim ama, kibarlığın,açık yürekliliğin çıktığın yol en istediğin noktaya ulaşsın azaldı böylesi iyi insanlar, sevgiler,kaymaklı kadayıf anası sinem