26 Şubat 2010 Cuma

Çınar'ın 1. yaş doğumgünü

İşte bir sene önce doğmuş ve bugün kocaman olmuş bir yakışıklı size, ÇINAR :)
Sevgili arkadaşım Tuğba'nın birtanecik oğlu için düzenlediği doğumgünü partisinin benim gözümden detayları...

Nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yaşlara ÇINARCIĞIM :)


Herkese havanın kapalılığına inat, yüreğinin güneşiyle aydınlatıp şenlendireceği keyifli bir haftasonu diliyorum :)
İşte bu da tam bir sevgi yumağı :) Çınar ve birtanecik annesi Tuğbacım... Ana-oğul hep böyle tatlı olun tamam mı? :)
Doğumgününde bol bol hediye toplayan Çınar'ın misafirlerini unutmayarak hazırladığı şirin hediye paketleri

Pastasının tadına ilk bakan Çınar'ın şeker hamuru ile olan aşkının başladığı an :)
Çınar'ın gökyüzü temalı, kırmızı uçaklı doğumgünü pastası

İşte yine bir doğumgünü çocuğu ve kalabalıktan sıkılmışlığın verdiği hüzünle yanaklardan süzülen bir inci tanesi...

Partinin sahibi, konuklara şaşkın şaşkın bakan Çınar :)

Bir doğumgününün olmazsa olmazları balonlar ve süsler

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Nasılda saf saf bakıyor etrafına,pıtırcıkını yanaklarından eksik etmemiş klasik kalabalık sıkıntısı ehu:)Sevgi dolu yazın ve şirin fotolara bakmaya doyamadım...

Uzun ömürler Çınar'a;)

bilge dedi ki...

allah sağlıklı huzurlu bir ömür versin savaşsız barış dolu bir dünyada yaşasın sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Pearl, hosgeldin ve sen de sicak yorumunla beni cok mutlu ettin, tesekkurler :))

Amin Bilge :)) sevgiler

Adsız dedi ki...

anne güzel oğul uyakışıklı maşallah:)nice uzun yıllarda beraber olurlar inşallah:)
sevgiler bu arada nilay yukarıdaki headerindeki gelin sen misin?

NiLaY dedi ki...

bence de asyaseldacim, anne cidden fotograftakinden de guzel, ee oglusun yakisiklili ortada zaten :)) headerdaki gelin ben degilim canim.. ben bir suredir ozel gun fotografciligi yapiyorum, o gelin de benim cektigim bir dugun hikayesinin kahramani.. ben evlenirken bu kadar yaygin degildi boyle profesyonel dis cekimler :))

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok güzel detaylar yakalamışsın bence canım tebrik ederim..

mutfakcini dedi ki...

Ah yerim ben onun kravatınııı :)Pek de yakışıklı maşaallah.Hayırlı ömürler diliyorum canım,mutlu yıllar.

turkuaz kıyılar dedi ki...

tam da nasıl böyle harika kareler yakalıyorsun diyecektim ki, son yorumu okudum:)
Harikasın Nilaycım...Bende o gelinin sen olduğunu sanıyordum, yine çok güzel kareler olmuş...

Çınar kuzuya sağlıklı bir ömür dilerim....nice yaşlarını böyle mutlu karşılasınlar...

Güzel haftasonlarınız olsun şekerim:)

turkuaz kıyılar dedi ki...

tam da nasıl böyle harika kareler yakalıyorsun diyecektim ki, son yorumu okudum:)
Harikasın Nilaycım...Bende o gelinin sen olduğunu sanıyordum, yine çok güzel kareler olmuş...

Çınar kuzuya sağlıklı bir ömür dilerim....nice yaşlarını böyle mutlu karşılasınlar...

Güzel haftasonlarınız olsun şekerim:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok tatlı çok şirin maaşallah ya.:)
Allah analı babalı büyütsün.

Syhn dedi ki...

ama bu tamb ir beyefendi olmuşş... maşallah ya!!
nice mutlu senelere.. o kdr da çabuk büyüme çınar.. tadını çıkar ;)

Tuğba dedi ki...

NiLaY'ım..canım arkadaşım..özel günümüzde bizi yalnız bırakmayarak ölümsüzleştirdiğin anlar sayesinde nasıl mutlu oldum anlatamam :-) kendi güzel, yüreği güzel, sözü güzel arkadaşım benim..hepberaber yavrularımızla yaşlanalım inşallah..

Ayşe dedi ki...

Annesi de oğlusu da çok güzel maşaallah..Çınar'ın dogum günüsünü de kutlarım..

Sevgili Nilay çekimlerin çok gğzel, emeğine saglık...

NiLaY dedi ki...

Zeynepcim, çok teşekkür ederim :))

amin Ebruli, teşekkürler :)

turkuaz kıyılar, çok eşekkür ederim güzel yorumun için :)) aslında akademisyenim ama hobi olarak başladığım fotoğrafta çıtamı biraz yükseltmeye, insanları mutlu etmeye çalışıyoum okadar :)) sevgiler canım..

amin onuncu köyün adamı, teşekkürler :)

NiLaY dedi ki...

kesinlikle syhn, ben de seninle aynı fikirdeyim çabuk çabuk büyümesinler hem kendileri hem de aileleri bu günlerin keyfini çıkarabilsinler :) sevgiler..

Tuğbacım, canım benim sen mutlu olduysan ben zaten daha mutlu oldum biliyorsun :) oğluşunun daha nice güzel günşlerinde birlikte olmak dileğiyle..

Ayşe çok teşekkür ederim yorumun için, sevgiler..

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Yakışıklı Çınar'ı ben de kutluyor, çınarlar gibi uzun ömürlü ve başı dik olmasını diliyorum.Sevgiler canım...

NiLaY dedi ki...

cok tesekkurler Gungorcum, samimi yorumun ve iyi dileklerin icin :)) sevgiler ve opucukler..