2 Şubat 2011 Çarşamba

Brüksel notları

Bayram tatilimizin son durağı Düsseldorf, Köln, Paris ve Amsterdam'dan sonra Belçika'nın başkenti olan Brüksel idi... Brüksel'e ulaştığımızda hem yorgunluktan bitmiş hem de soğuktan donmuş bir durumdaydık kocişle, Amsterdam'da kaldığımız kaloriferleri çalışmayan otelimizden sonra Brüksel tam bir cennetti :)
Paris gibi oldukça az vakit geçirebildiğimiz Brüksel'den bol bina fotoğrafı, meydanda yediğimiz leziz midyeler ve gecesinde Delirium adlı 2000'den fazla çeşit biranın bulunduğu mekanda tadına baktığımız ve yüksek alkol oranıyla tatilimizi yüzlerde gevşek tebessümlerle noktaladığımız anılarla döndük :)







3 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Ne kadar şanslısın bu ülkeleri gezme fırsatın olduğu için :)
Ve ben ne kadar şanslıyım belkide hiç gitme imkanı bulamayacağım Brükseli çekmiş olduğunuz fotoğraflarda inceleme fırsatı bulduğum için.
Teşekkür ediyorum. Fotoğraflar sanki canlı.. Sanki bende Brüksel sokaklarında geziyorum :)

Unknown dedi ki...

süper süper süper !!
cekim harika ! cok begendim

NiLaY dedi ki...

Karaca, öyle deme cnaım umarım birgün gidersin brüksele :)

Sena, teşekkürler tatlım benim :)