21 Ocak 2011 Cuma

Sizden birşey rica edebilir miyim?


Hepinize merhaba :)
Benim adım NİL, malum annem ara ara buradan fotoğraflarımı yayınlayıp neler yaptığımı anlatıyor sizlere, herhalde çoğunuz tanıyorsunuzdur beni ama olsun ben yine de kendimi tanıtayım istedim :) Bugün annem çok yoğun olduğu için yazmak bana düştü, laf aramızda anneme bilgisayarı açtırıp fotoğraflarıma baktığım buraya bu kadar küçük yaşta yazabilmek beni çok heyecanlandırdı :)
Neyse lafı fazla uzatmayayım dediğim gibi annem bugün çok yoğun, dedemi birkaç gün önce hastaneye yatırdık ve bugün ameliyat olacak annem onun başında, sizden ricam benim dedeciğime bol şans dileyip dualarınızı gönderebilir misiniz acaba?
Annem dedi ki güzel şeyler düşünürsek hayata, insanlara, sevdiklerimize, doğaya karşı, hayatta bize hep gülümser, güzel şeyler verir, isteklerimizi gerçeğe dönüştürürmüş. Ben bugün dedemin ameliyattan başarıyla çıkmasını ve beni yine oyuncaklara götürmesini diliyorum, bu isteğimin gerçekleşmesi için sizlerde benimle birlikte dua eder misiniz?

Tekrardan merhaba :)
Dedemim ameliyatı başarıyla geçti, şimdi hastanede dinleniyor, umarım birkaç güne evinde olacak, ben de yanında tabii ki :) Annem epey yorgun ama herşeyin yolunda gitmiş olmasından dolayı mutlu.
Sanırım ben böylesi iyi bir anneye sahip olduğum, annem de hayatında sizler gibi iyi yürekli insanlara sahip olduğu için çok şanslıyız :)
Hepinize kocaman birer öpücük gönderiyor ve tüm desteğiniz için teşekkür ediyorum...

82 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

canım benim Rabbim şifa versin dualarımı gönderdim muck

Chilek dedi ki...

Canım allah şifalar versin babacığına güzel haberlerle dönmeni bekliyoruz, şimdiden çok geçmiş olsun.

İlknur dedi ki...

Nil'cim annene söyle dualarım dedenle birlikte.

Güzel haberlerinizi bekliyoruz...

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

canım benim, deden inşallah çabucak iyileşir ve seni yine oyuncaklara götürür, annen de dedenle senin güzel resimlerinizi çeker biz de onlara bakıp senin gülen gözlerini gördükçe mutlu oluruz

Unknown dedi ki...

Deden için bol bol şifa diliyorum. umarım seni hiç bırakmaz ve biran önce iyleşir.

Sibelbek dedi ki...

etmez miyiz? sağlıkla çıksın inşallah...

lolipu dedi ki...

bütün dualarım sizinle. Umarım ameliyat başarılı geçer, dede en kısa zamanda sağlığına kavuşur ve bu minik maviş torunuyla yine oyuncakçılara gider.

gülgün dedi ki...

Geçmiş olsun.
Dilerim bir an önce sağlığına kavuşsun Nil'in dedesi. Ki masal mutlu devam etsin...

sevgimle

Nil dedi ki...

Güzel adaşım benim, acil şifalar diliyorum dedeciğine. Geçmiş olsun.

Sayın KARACA dedi ki...

Dualarım sizinle minik peri kızım :)
Pozitif düşünce ve enerji her zaman işe yarar. Bol dua, bol sevgi.. Hele ki daha sen çok masumsun, pırıl pırıl bir kalbin var en çok senin duan önemli. Çünkü çocukların duası kabul olur.
Bkz:
http://hayatintuzubiberi.blogspot.com/2011/01/cocugun-duas.html

ŞuŞu dedi ki...

Nil anneciğine söyle bütün dualarım sizinle. Herşeyin bir an önce yoluna girmesini diliyor ve sağlıklı mutlu haberlerinizi bekliyoruz...


Kocaman kocaman sevgiler:)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Geçmiş olsun Nil, dedene bendende acil şifalar dualarım sizinle...

Hande dedi ki...

Nilaycım, geçmiş olsun canım. Dualarım sizinle, eminim en kısa sürede sağlığına kavuşup tatli Nil'i gezdirmye devam edecektir.

Yeşim dedi ki...

Canım kuzumm Allah dualarını kabul etsin. İnşallah dedeciğin en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Allah acil şifalar nasip etsin dualarım sizinle.

bahriye-krm dedi ki...

çok geçmiş olsun...allah acil şifalar versin...inşallah problemsiz,her şeyin yolunda gittiği bir ameliyat olur...

Saglıklımutfak dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım Allah şifalar versin . Elbette dua ederiz:)

Yeşim dedi ki...

NİLAYCIM VE ŞEKER KIZ NİL,

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN. UMARIM HER ŞEY YOLUNDA GİDER.DUALARIMIZ SİZİNLE

SEVGİLER
YEŞİM

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Tüm dualarım dedenle ve seninle kuzucum benim

Anneni ve seni öpüyorum :)

Asuman Yelen dedi ki...

Senin duaların kabul olur Nil' cim.
Dedene sağlıklar diliyor seni de tatlı yanaklarından öpüyorum...

P_A_N dedi ki...

ümit ederim ki tez zamanda iyileşir dedem... acil sifalar olsun
Sevgiyle

P_A_N dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Allah yardimcisi olsun NIL cim insallah dedenin ameliyati iyi gecer eski sagligina kavusur,sevgiler canim...

Vijdan dedi ki...

Ah tanımazmıyız seni...
Yüzünde güller açan güzel kız :)
Dualarımız sizinle bende annen gibi iyi şeyler düşünüyorum hep ..
Hiç merak etme dedeciğin iyileşecek ve birlikte oyuncaklara gideceksiniz..
Nilciğim güzel haberleri bekliyoruz tamam mı...

Çok geçmiş olsun..
Sevgiler

Pilli Petro dedi ki...

Nil sen kocaman olmuşsun annene yardım ediyosun madem dua etmez miyiz hiç. acil şifalar dilerim, bize güzel şeyler yaz olur mu :)

öperim :)

mine dedi ki...

canım benim dualarımız dedenle ameliyatı başarılı geçsin birlikte gene oyuncaklara gidin inşallah

mine dedi ki...

canım benim dualarımız dedenle ameliyatı başarılı geçsin birlikte gene oyuncaklara gidin inşallah

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun ,Rabbim saglık versin ömür versin ,amin

Unknown dedi ki...

Nilaycımmmmm,
Acil şiflar diliyorum.
Dualarım sizinlee..

Unknown dedi ki...

Acil şifalar diliyorum Nilaycım..
Dualarm sizinle..

Meyra dedi ki...

ahh şirin Nil dualarım dedeciğinle sağlıkla atlatsın ameliyatını inş kısa zamanda kavuşsun sana..sana bir sır vereyimmi? senin annen çok tatlı ve iyi kalpli bir hatun dedenin yanındaysa eminim herşey daha güzel olacak;)

nil dedi ki...

ah nil... adaşım benim, güzel kız... dedene tüm kalbimle şans diliyorum, zaten sen, dört yapraklı yoncası değilmisin onun, eminim senin sevgin güç verecektir ona. sevgiyle kal, gözlerinden öperim :)

HATiŞiN HOBiLERi dedi ki...

sen istersinde biz dua etmezmiyiz,güzel gözlü tatlı kızım(allah nazarlardan saklasın)dedene acil şifalar

^zeynep^ dedi ki...

Sevgili Nil,
dedecigine bols sans ve acil sifalar diliyorum! Dualarim sizinle!

Kuzzine dedi ki...

sevgili Nil,eminim dedeciğin en kısa zamanda yanında olacak ve seni yeniden oyuncaklara, gezmelere götürecek..annen çok doğru söylemiş....iyi düşünürsek iyi olur....sevgiler...
çiğdem ( kahveci )

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımm Allah yardımcınız olsun, bir an evvel inşallah güzel haberlerinizi buradan duymak istiyoruz...Çok geçmiş olsun şimdiden ama eminim herşey süper olacak :)

cido dedi ki...

BU GÜZELLİK KIRILABİLİRMİ ACABA ....ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN..DUALARIM SİZİNLE...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Allah şifa versin, inşallah iyi geçer, inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur....

sedaca dedi ki...

merhaba Nilcim, bütün pozitif düşüncelerimiz, dualarımız sizinle, sen hiç merak etme, gayet iyi olacak dede :)

sine'mden dedi ki...

canım Nil; tüm iyi dilekler toplanıp bugün dedeciğine gelsin,ve şifasını almış,daha iyi olmuş olarak çıksın hastane kapısından,koşsun sana :))

yemekbiraşk dedi ki...

nilaycım çook geçmiş olsun.. tez zamanda şifalar diliyorum..
maviş gözlü fıstığında gözleri nazar boncuğu olsun:) aman ha kem gözlerden korusun:)
sevgiler canım..

özlemnitta dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Eminim ameliyat başarıyla olur,biter.Dualarım sizlerle...

Sümeyye dedi ki...

ayy canım benim dua etmezmiyiz...inşallah çar çabuk iyileşir dediciğin sana yine oyuncaklar çikolatalar getirir...dua ile..

annesiningülü dedi ki...

sen istersinde biz yapmazmıyız canım, en kısa zamanda iyileşsin seni gezdirsin güzel Nil.
annene ve ailene çok geçmiş olsun dilekleri gönderiyorum

elif-kayra dedi ki...

çok geçmiş olsun nil
hayırlısı ile atlatır inşallah

acil şifalar diliyorum,nilaycım

Bilges dedi ki...

canım benim dualarımız sizinle.. allah acil sifalar versin insallah... cabucak şifa bulsun evine donsun.. hersey gonlunuzce olsun.. rabbim güzel kapılar acsın sana..

Adsız dedi ki...

canım dualarım seninle... umarım yolunda gider herşey.

April dedi ki...

Ablacımmm, dualarım sizinle...

nehircce dedi ki...

Güzel kızzz ne güzel dile getirmişsin :)) Allah dedeciğinin yardımcısı olsun,dilerim en kısa zamanda iyileşsin acil şifalar.Annene selam çok geçmiş olsun :)

Nihal M. dedi ki...

dualarımız sizinle...

alev ertürk dedi ki...

canım dualarımız sizinle umarım rabbim bu meleğe dedeciğini eski sağlığı ve neşesiyle tekrar başbaşa bırakır :)) çok ama çok geçmiş olsun..

Deliler Teknesi dedi ki...

Dualarımız sevgili deden için canım... İnşallah ameliyatı iyi geçer ve tez elden sağlığına kavuşur... Allah yardımcısı olsun...

Adsız dedi ki...

etmem mi meleğim benim tüm dualarım sizinle....çok geçmiş olsun geçip gitsin sağlıkla inşallah....

gülce dedi ki...

Allah şifa versin... Dualarımız sizinle...

Eleneda dedi ki...

Nilaycım Allah yardımcınız olsun.Acil şifalar diliyorum...Umarım tez zamanda iyileşir,yine hep beraber sağlıklı cıvıl cıvıl günleriniz olur...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ah tatlı melek geçmiş olsun çok, acil şifalar olsun dedeciğine.
Dualarım deden için..
Dedeciğin ameliyattan başarıyla çıkar ve yine seni oyuncaklara götürür inşallah... :)
Dedeciğini bizim için kocaman öp olurmu??

inci çiçeği dedi ki...

çok geçmiş olsun, dualarımız dedenle canım:))

elif ada dedi ki...

Bütün kalbim sizinle minik prenses. Ama biliyor musun senin gibi bir meleğe sahip olduğu için çok şanslı deden. O yüzden hemen iyileşecek biliyorum ben

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Güzel annenin, güzel kızı tatlı Nil'im benim.Tüm dualarımız sizinle. Allahım dedeciğinin hayırlısı ile ve sağlıkla, amelittan çıkmasını, aranıza katılmasını nasip etsin inşallah.
Anneciğine selam söyle boncuk gözlüm.Sevgiyle öpüyorum seni ve anneni.

handeguler dedi ki...

Güzel fıstığım deden için çok üzüldüm. Ama merak etme en kısa sürede iyileşecek. Annenede söyle en kısa sürede her şey yoluna girecek. Ben onun için dua ediceğim. Sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

İnşaallah deden eskisinden de dinç çıkar hastaneden

Syhn dedi ki...

Acil şifalar diliyorum..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Merak edip geldim ama henüz girmemişsiniz. Nasıl, inşallah herşey yoludadır..

Zeynep'in Evi dedi ki...

iyi haberlerine çok sevindim canımmm

çakıltaş dedi ki...

acil şifalar diliyorum canım...

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Geçmiş olsun Nilaycım, inşallah cabucak iyileşir...

Adsız dedi ki...

çok geçmişler olsun.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok geçmiş olsun.Acil şifalar , bir an önce eskiye dönsün.

Ayşe dedi ki...

Dualarimdaydiniz, mutlu haberi simdi okudum, iyi olduguna cok sevindim, tez vakit sagligina tamamen kavusur insaallah...dua ve sevgilerle...

Unknown dedi ki...

bu yazi ne kadar hos ne kadar tatli olmus böyleeee !!! ama yine de
en tatli kücük nil !!
MASALLAH!!!!!!!!!!!!!

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Geçmiş olsun.. senin gibi güzel kalpli bir torunu olduugu için dedende çok şanslı biliyormusun, öpüyorum o tatlı yanaklarından

Cafe Pepela dedi ki...

Tatlı Nil'im..
Dedeciğine Şafi olan'dan sonsuz şifalar dilerim.Çok dahah iyi olur inşaAllah!
Gönlünüzden öper,sevgilerimi yollarım.

modafobik dedi ki...

Gözlere baaaaakbakbak! :))

modafobik dedi ki...

Bu aradaa dualarımız seninle, şifa diliyorum, eminim sevginiz yetecektir ona .. Umut dolu günler..

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım, 10 gündür yoktum ve şimdi haberim oldu neyse ki herşey iyi geçmiş. Çok çok geçmişler olsun.Nilcik en kısa sürede dedeciği ile oyuncakcılara gider inşallah.Sevgilerimle.

nihalasli dedi ki...

Bne yeni gordum ama olsun bundan sonrasi icin dua edebilirim:)Allah sifa versin , hayirli saglikli uzun bir omur..

nihalasli dedi ki...

Bne yeni gordum ama olsun bundan sonrasi icin dua edebilirim:)Allah sifa versin , hayirli saglikli uzun bir omur..

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Nil, dedenin iyi olmasına çok ama çok sevindim, annene ve dedene geçmiş olsun dileklerimi ve acil şifalar dilediğimi iletirsen sevinirim. ayrıca güzel annene verdiği ödül için çok ama çook teşekkür ediyorum. Kendine, dedene ve annene çok iyi bak, bu arada müthiş güzelsin, sevgilerle

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun Nilaycığım babana umarım ciddi birşey değildir acil şifalar diliyorum sevgiler...

NiLaY dedi ki...

Meraklı Beti, Chilek, İlknur, Duygu, Eylem, Tibetin annesi, Lolipu, Gülgün, Küçük mucizem, Sayın KARACA, Şuşu, Ballı lokmam, Hande, Yeşim, Bahriye, Hilal, Yeşim, Elçin, Asuman Yelen, P_A_N, Bir terazi kızı, Vijdan, Pilli Petro, Mine, Dikiş Dersi, Pınar, Meyra, Nil, Hatişin hobileri, Zeynep A., Kahveci, Selin, Cido, Mesut Bey, Sedaca, Sine’mden, Yemek bir aşk, Sihirli günce, Sümeyye, Bahar, Elif, Bilges, Ece, April, Nehircce, Nihal Maya, Alev Ertürk, Deliler teknesi, Asya Selda, Gülce, Eleneda, Emine, İnci çiçeği, Elif ada, Güngör, Hande güler, Deli anne, Syhn, Zeynep, Çakıltaş, Aysun, Nalan, Zeynep Özmen Ünlü, Ayşe, Sena, Dekorapsuwasyon, Cafe pepela, Modafobik, Handan Abla, Nihalaslı, Bilge ve annesi ve Burcu

hepinize desteğiniziden ötürü çok ama çok teşekkür ederim, çok şükür hastane günlerimiz bitti, evde dinlenme ve iyileşme vakti şimdi :) hepiniz iyi ki varsınız...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok sevindimm..çokk geçmiş olsun..

CEPAYNASI dedi ki...

dedene geçmiş olsun Nil...
sana çok güzel bir ömür diliyorum:)

Peritozu dedi ki...

Iyi olma haberinize cok sevindim,Allah torunuyla birlikte sen kahkahalariyla gecirecegi upuzun omurler versin Nilin dedesine.

Senide cok opuyorum guzel arkadasim.