8 Aralık 2011 Perşembe

Doğum Hikayesi: IRMAK BeBeK

Güneşli günlere veda ettiğimiz bu haftaya minik bir prenses ile başlamak istediysem de hafta başından beri picasa'da yaşadığım kota dolumu problemi nedeniyle bir türlü yükleyemediğim fotoğraflarımla uğraşmıştım günlerdir ama neyseki savaşı ben kazandım, bundan sonra daha da bol fotoğraflı postlarla buradayım :)
Mutlu Masal'ımın kahramanı olarak hayata merhaba diyen IRMAK BeBeK, doğum hikayesini yine benim fotoğrafladığım sevgili kuzeni NEHİR BeBeK'e kardeş olarak geçtiğimiz Haziran ayı içerisinde dünyaya geldi ve bu minik prensesin doğumu ile mutlu aileleri biraz daha genişledi :)











Sevgili Funda ve Sevgili Hanifi dünyaya gelen minik kızınız ile size sağlıklı ve mutlu bir yaşam dilerken, daha nice heyecanlı anlarınızda yanınızda olmayı ümit ediyorum :)

Hiç yorum yok: