22 Aralık 2011 Perşembe

Nisan'ın 1. yaş doğumgünü çekimi

Bugün sayfamda Mutlu Masal'ımın haziran ayında fotoğrafladığı ama benimse nazar değmemesi için aylardır sakladığım bir güzellik var, NİSAN Bebek :)
Kocaman ailesi ile birlikte 12 Haziran 2011'de yapılan seçimlerde oyunu kullanan soluğu bu tatlı kızın anne ve babasının büyük bir özveri ile hazırladıkları doğumgünü kutlamasında alarak rengarenk bir gün geçirdiler. Fotoğraflarından da anlayacağınız üzere oldukça sakin bir bebek olan NİSAN'ın doğumgününde ben de hem çok eğlendim, hem anne ve babası gibi harika iki arkadaş edindim hem de sevgili annesinin pasta kesiminin ardından aile büyüklerine hediye ettiği plaketlerde yazanlara onlarla birlikte ağladım :)
İşte karşınızda 1. yaşgününü kutlayan NİSAN Bebek...








Sevgili Bahar ve Sevgili Alper bu mutlu gününüzü benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim, bu vesile ile sizin gibi arkadaşlar edindiğim için gerçekten çok mutluyum...
Umarım daha nice heyecanlarınızı paylaşmak için bir arada oluruz :)

1 yorum:

kalemperest dedi ki...

İyi ki doğmuş Nisan Bebek.. Uzun ve mutlu bir ömür dileriz. Ancak plaketlerde yazanları da merak etmedim değil.. Malum özgün fikirlere hayranımdır:))