12 Nisan 2017 Çarşamba

Vatikan Müzesi / Roma

Geçtiğimiz sene başında ablamla birlikte kız kıza yaptığımız Roma kaçamağından sizlere bu postta bahsetmiş orada geçirdiğimiz 2 gece-3 güne sığan tüm tarihi mekan fotoğraflarını paylaşmıştım.
Özellikle meydanlarda otururken aslında kocişin de burayı çok seveceğini düşünmüş ve onunla bir kere daha oralara gitmeyi aklıma koymuştum :)
Çok şükür ki bu hayalimi gerçekleştirmek için çok beklemedim ve 15 gün önce tekrar yolumuzu Roma'ya düşürdüm :)
Yine 2 gece-3 güne sığdırdığımız Roma turunda herşey tahmin ettiğim gibi geçti, kociş meydanlara bayıldı, İspanyol Merdivenleri'nde dinlendi ve birbirinden lezzetli İtalyan mutfağının şaheserlerini de mideye indirdikten sonra yurda döndü :)
Geçen gezimde tam bir kültür turu yaparak bol bol fotoğraf çeken ben bu defa tatile Canon 5D mark II makinemin en sevdiğim 85 mm / f 1.8 lensimle gittiğimden göreceğiniz fotoğrafların ön planında biz varız :)
Mesela aşağıda gördüğünüz fotoğraflar Vatikan Müzesi önünden...
Vatikan'da bulunan ve dünyanın en büyük müzelerinden biri olan Vatikan Müzesi Roma Katolik Kilisesi tarafından Rönesans'da inşa edilmiş ve dünyanın önemli heykellerine ev sahipliği yapan oldukça önemli bir yapı. Her gün yüzlerce turistin akınına uğrayan müzede gezilebilecek toplam 54 galeri vardır.



Hiç yorum yok: