3 Mayıs 2017 Çarşamba

Tuvalet eğitimi zamanı geldi

Bu ara evdeki en büyük olayımız İpek Böceğimize tuvalet alışkanlığı kazandırabilmek...
Maalesef öyle internette yazan çoğu başarılı blogger annemiz gibi ben birinci kızımda bu süreci başarı ile atlatamadım :) hatta annelik sürecimin en zorlu kısmıydı diyebilirim ki o yüzden bu defa İpek için bu süreci tekrar başa sarmaktan çok korkuyorum...
Sanırım tuvalet alışkanlığı verebilmekte en önemli olan konu karşınızda bu eğitimi almaya hazır bir cücenin olması :) Bizde de öyle bir cüce var gibiydi ama bu ara yine bu konuyla arasına bir mesafe girdi..
Ben de süreci biraz daha eğlenceli ve renkli hale getirmek için banyomuzda onun için değişiklikler yapmaya karar verdim kim bilir belki bir işe yarar :)
Aşağıda bu konu ile ilgili çocuklar için hem kullanışlı hem de renkli banyo önerilerini bir araya getirdim. Yeniden başlayacağım bu sürecin kolay ve aşağıdaki görseller gibi eğlenceli olmasını diliyorum :)
















Görseller:
http://www.architectureartdesigns.com
http://patantour.com

Hiç yorum yok: