21 Aralık 2016 Çarşamba

Kapadokya'da balon turu

İnsanoğlunun geçmişten beri tutkusu sanırım uçmak...
Uçmak, yükselmek, her yere yukarıdan bakabilmek belki de sadece içinden gelen özgürlük hissini doyasıya yaşayabilmek...
 Sizler de hem tarih seviyor, hem de biraz adrenalin istiyorsanız Türkiye'de yapılabilecek en güzel aktivitelerden biri tarihi Kapadokya bölgesindeki eşsiz peri bacalarının üzerinden sıcak hava balonları ile uçmak olacaktır.
Sabaha karşı gelinen uçuş alanında balonlar uçmaya hazır hale getiriliyor, maceraperest yolcular balonlara bindiriliyor ve günün ilk ışıkları ile birlikte rengarenk balonlar aralıklı zamanlarla havalanıyor. Yaklaşık 40-60 dk. süren gezintinin ardındansa yere iniliyor.
Eşsiz manzara etrafında günün doğuşunu izlemek, geçmişe ve doğal güzelliklere sizlerde yolculuk yapmak isterseniz bu konuda yardımcı olan artık birçok firma bulunmakta. Arama motorlarından kendilerine ulaşabileceğinizi belirterek ben sizi 2015 yılında kocişin iş seyahati için yaptığı balon turundan karelerle baş başa bırakıyorum.
Umarım ben de en kısa zamanda bu eşsiz deneyimi yaşabilirim :)








1 yorum:

Nesrin dedi ki...

Muhteşem fotoğraflar , Kapadokya'ya bende çok gitmek istiyorum , ama balon ile seyehat etmek hem çok güzel hemde biraz heyecanlı kesin ben çok korkarım 😂