28 Mart 2012 Çarşamba

Hadi gel artık :)

Oldukça uzun ve soğuk geçen kış mevsiminin ardından hepimiz dört gözle yaz aylarını bekliyoruz sanırım. Haftasonu ısınan hava içimizi kıpır kıpır yaparken bizim evde de tatile kaç gün kaldı soruları başladı :)
Yaz ayları yoğunlaşan düğün çekimlerim nedeniyle bu sene yaz tatilimizi oldukça erkene aldık, hatta yaz tatilimi bahar tatilimi demek daha doğru olacak bilemiyorum ama kısmetse nisan sonunda bendeniz kocaman kocaman ailemle tatile uçuyorum :)
Nil mi daha heyecanlı ben mi daha hevesliyim bilmiyorum ama şu soğuk günlerin acısını bu yaz doyasıya çıkarmak istiyorum. Şimdi de günlerin çabuk geçip kendimizi havuz kenarında bulmayı diliyorum :)




4 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

Bencede yetsin artık :))yaz gelsin,havalar güzelleşsin...Bu karelere de ihtiyacımız var... :))

Sermin dedi ki...

ohhh içimiz ısındı fotolarla.

Çömezin Dünyası dedi ki...

bu kız çok tatlı ve annesi çok güzel fotoğraflar çekiyor :)

PıNaR dedi ki...

kızım nasıl beyaz haşlanacak çocuk canım benim