7 Mart 2012 Çarşamba

Düğün Hikayesi: Seda ve Özay

Nişan, kına gecesi ve düğün hikayeleri ile yaz çekim takvimimi hızla doldurduğum ve Ramazan Ayı dışında genelinin oldukça yoğun geçeceği belli olan 2012 yılının ilk gelin-damadı var bugün sayfamda :)
Oldukça yağmurlu bir İstanbul gününde 21 Ocak'da dünya evine giren Sevgili Seda ve Sevgili Özay'ın düğün çekimine 39 derece ateşle ve oldukça yorgun bir bedenle ama yanımda en büyük desteğim olan kocişle gittim :) Ağır sırt çantamı taşımaktan, lens değiştirmeme, mekanda fotoğraf çekecek köşeleri bulmaktan, saatlerin erken kararması nedeniyle gerektiğinde ışıkları açtırmaya kadar birçok konuda benim yerime o koşturdu bana da Mutlu Masal'ım ile bu güleryüzlü ve sempatik çiftin doğal karelerini yakalamak kaldı :)
2 saatlik çekimin sonunda oldukça yorulmuş olmama rağmen beni ilk kez bir çekimde iş üzerinde izleyen kocişin Mutlu Masal Kahramanlarıma davranışlarım ve yumuşak yaklaşımım, işimi yapışımdaki profesyonelliğim gibi konulardaki övgü dolu sözleri ile yüzümde kocaman bir gülümseme ile evimin yolunu tuttum :)











Sevgili Seda ve Sevgili Özay iyi ki yollarımız kesişmiş diyor ve daha nice heyecanlı ve mutlu anlarınızda birlikte olmayı diliyorum :)

1 yorum:

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Kadınlar gününüz kutlu olsun. Saygılarımla