26 Ocak 2012 Perşembe

Vaftiz Töreni Fotoğraf Çekimi: LEO JOSEF

İki senelik arkadaşlığımızın içine Mutlu Masal'ım ile bir düğün hikayesi bir de doğum hikayesi çekimi sığdırdığımız Sevgili Lerna ve Sevgili Murat çiftinin biricik oğulları LEO JOSEF BeBeK'in vaftiz törenini fotoğraflamak da bana kısmet oldu :)
Daha fotoğraflamak bir kenara hiç katılmadığım bir tören olduğundan bu vaftiz töreni benim için ilk olma özelliğini taşımaktaydı. Bu nedenle o gün için işimi kolaylaştırabilecek tüm detayları öğrenebilmek amacıyla Lerna ve Leo'yu evlerinde ziyaret ettim, bol bol LEO'yu mıncıkladığım o güzel günün sonunda da kendileri için önemli olan anların altlarını çize çize öğrenmiş oldum. Tanıştığım günden beri kibarlığına ve beyefendiliğine hayran olduğum Lerna'nın sevgili babası da zaten yardımcı olabilecekti o gün bana...
Büyük bir heyecanla gittiğim vaftiz törenin yapılacağı yerde kocaman gülümsemesiyle Lerna karşıladı beni ve güzel oğlu ile başladık çekime. Vaftiz törenini görüntüleyen kameramanın da yönlendirmesiyle önemli tüm anları yakalamaya çalıştım ve bu cici ailenin bir güzel anısını da fotoğraflamış olmanın mutluluğuyla yanlarından ayrıldım.
Şubat ayı içerisinde ikincisini çekeceğim bir başka vaftiz töreninden bakalım nasıl karelerle döneceğim :)










Sevgili Lerna, Sevgili Murat ve Sevgili Leo Josef sizin için söylenecek en özet cümle sizi çok sevdiğim olacaktır sanırım :)

2 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

miniğin papyonuna bayıldım :))) ellerine sağlık tatlıcım :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

film karesi gibi değişik hoş bir tecrube olmuş iyi de olmuş ellerine sağlık:)