13 Eylül 2011 Salı

Hayatını anlatan KALEMPEREST karşınızda :)


Bugün sizleri hayatımın en önemli insanlarından biriyle, hayatımın son 4.5 yılını paylaştığım dostum Berfu ile tanıştırmak istiyorum... Aslında çoğunuz onu biricik oğlu Rüzgar'ı beklerken ki son hamile hallerinden, doğum fotoğraflarından, oğlunun bebek duasından ve aile fotoğraflarından tanıyorsunuz... Her bir postumda onun benim için ne kadar önemli biri olduğunu anlatmaya çalışmış yazmışım da yazmışım :) İşte şimdi artık o da yazıyor hem de bir blog adresinde... Yüreğinini sesini, fikirlerini, sevgilerini, mutluluklarını, kaygılarını, bekleyişlerini, umutlarını, hayatına giren dostlarını, ailesini, hayata dair gerçeklerini kısacası herşeyini KALEMPEREST isimli blogunda anlatıyor... Ben de sizleri bu içten kalemperesti takip etmeye, bir insanın yüreğinin güzelliğinin kalemine de nasıl geçtiğine şahitlik etmeye davet ediyorum, zira kendine yazdığı doğumgünü postu sanırım ne demek istediğimi anlatacaktır :) Keyifli okumalar diliyor ve Berfu'm SENİ ÇOK SEVİYORUM :)))

2 yorum:

kalemperest dedi ki...

beni blog alemiyle tanıştırıp hayatıma bir de bu yönde bir güzellik katan canım arkadaşım, sevgili dostum...
teşekkür ederim...

Meyra dedi ki...

tabiki gidiyorum sen tavsiye edersinde bakmazmıyım hiç Nilaycım;) bu arada fotolarını çok özlemişim gezinip duruyorum tatil sonrası iyi geldi:)