19 Şubat 2010 Cuma

Burgazada notları

İstanbul'da araba ve korna gürültüsünün yerine yollardan geçen fayton seslerinin duyulduğu meşhur Prens Adalarından biridir Burgazada...
Prens adalarının üçüncü büyüğü olan Burgazada'nın büyük bir bölümü çam ağaçları ve kayalıklarla kaplıdır. Eğimli yamaçlarında çam korularının bulunduğu bu renkli mekan, küçük ve sempatik plajlara sahiptir...

Güzel bir vapur sefasının ardından, mavinin yeşille birleştiği manzaraya karşı gün batımında balığın ve rakının tadına doyasıya varmak için süper bir adrestir Burgazada, tavsiye ederim :)

Baharı müjdeleyen bu güneşli günde, sizleri yaz sonunda çekilmiş Burgazada görüntüleriyle başbaşa bırakıyorum...

















Herkese bol güneşli ve eğlenceli bir haftasonu dilerim :)

10 yorum:

ceydabural dedi ki...

ah canım nasıl vapura binmek istedi bugün havada güzel tam iş kırmalık gezmelik :)

Lisya dedi ki...

ahh canım ada, büyükadalı olarak burgaza da bayılırım, büyükada turist doluyken burgaz hep daha sakin, daha köy gibidir.
Tam da hava güzelken sevgilimle haftasonu adaya mı kaçsak derken çok güzel oldu resimleri görmek, paylaştığın için teşekkürler.

Burcu Çalışkan dedi ki...

ama nilay hikayeyi eksik anlatmışsın, toprakları yiyen nilüşin bir kare fotosu yok, harika fener kavurma yok, biz yokuz, gün batımında sizi çektiğim romantik kare yok :))

NiLaY dedi ki...

Valla ceyda inan benim canım da çok istiyor, bugün hiç çalışılası bir hava yok zaten :))

Lisya, şanslısın çünkü ben hep adada yaşamak isterdim :)) umarım bu haftasonu da bir kaçamak yapacak kadar güzel gider hava, iyi eğlenceler..

şimdi Burcucum, birincisi kızını aç bırakan anne imajı çizmemek için Nil'in topraklara bulanmış ağızlı fotoğraflarından koymadım, yanlış anlaşılmıyım diye :) ikincisi ben fener kavurmayı çekmemişim yaww :( üçüncü ve son olarak da gün batımındaki romans pozumuzu koymak sana yakışır :)) o güzel kare sana ait çünkü :))

mutfakcini dedi ki...

İlk resimle birlikte denizin kokusunu hissettim sanki..Baharı yazı nasıl özlemişim..Burgazada'da bir iki gün ne iyi gelirdi şu sıralar..Tüm yorgunlukları atnak için..Zihni boşaltmak,iyot kokusuyla kendine gelmek için..Efkarlandım niyeyse :))

The Missing Piece dedi ki...

Harika fotoğraflar... Burgazada da en kısa zamanda gidip görülecekler listesinde :) Ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

sen beni çatlatmak ,öldürmek istiyorsun sanırım.
ada ya adaaaa tayin istemiştim adalara :)neresi gelirse gökçeada bozcaada:)ama çıkmadı.
şimdi sen bana vapur,deniz ada diyorsun:)
seni seviyorum nilay hemde çok:D:D:D:D

NiLaY dedi ki...

Adalar için klasiktir vapur sefası, ağlardan ve denizden süzülen iyot kokusu :) inşallah en yakın zamanda bir kaçamak fırsatı bulursun Ebruli :)) sevgiler

teşekkürler the missing piece, yapacağın geziden keyif alman dileğiyle :))

ya ben de hep adada yaşamak isterdim asyaselda, emeklilikte mi gerçek olacak bu düşümüz bilmem ki :)) sevgiler canımm

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Her karışı ayrı güzel olan bir ülkede yaşıyoruz, sen de bloğuna çok güzel yansıtmışsın canım. Eline sağlık, sevgiler.

NiLaY dedi ki...

tesekkur ederim, Gungorcum kesinlikle cok haklisin.. her yeri ayri bir guzel ulkemizin :)) sevgiler..