30 Mart 2017 Perşembe

Kitap Önerisi: KARDAN ADAM


Evet okudum gerile gerile, korka korka, gözlerimi kırpmadan, kitabı elimden bırakamadan okudum ve bitirdim :)
Geçenlerde korku kitapları ile olan ilişkimden bahsetmiştim fakat çıkamıyorum usta yazar Jo Nesbo'nun çekim alanından.
Son 15 yılda yılın her ilk karı yağdığında ortadan kaybolan kadınların ortak özellikleri evli ve çocuk sahibi olmalarıydı bu kitapta ama onları ortadan kaldıran kişinin kimliğiyse bir muamma. Kitap o kadar başarılı bir olay örgüsüyle örülmüştü ki katilin kim olduğunu kitabın yarısında anlamış olsanız dahi neden ve nasıl bu cinayetleri işlediği sorusu kitabın son sayfasına kadar kafanızı kurculuyor ve bu da sizi yazara benim gibi hayran bırakıyor.
Başta da dediğim gibi çok korktum ama çok keyifle okudum :)
Şimdi de yeni kitabı elime aldım bakalım ŞeytanYıldızı'nda beni ne gibi bir macera bekliyor :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merak ettim,hemen almalıyım :)