11 Kasım 2013 Pazartesi

Kitap Önerisi: KARDEŞİMİN HİKAYESİ


Zülfü Livaneli'nin kaleminden çıkan ve DOĞAN KİTAP'ın okuyucularla buluşturduğu KARDEŞİMİN HİKAYESİ sakin bir kasabada işlenen bir cinayetin aydınlatılması konusu üzerine kurulmuş bir romandır. 
Betimlemelerdeki başarılı üslup sayesinde kendinizi hikayenin tam ortasında bulduğunuz, karakterleri hemen gözünüzün önünde canlandırabildiğiniz ve mekanlarda onların yaşadıklarına ortak olabildiğiniz kitap anlatım dili ve akıcılık açısından da oldukça başarılı.
KARDEŞİMİN HİKAYESİ okuyucuya sürekli acaba kitabın sonu nasıl dedirtecek kadar merak uyandırsa da okurken, sona yaklaşırken okunan satırlar bende nasıl yani bumuymuş dedirtecek kadar hayal kırıklığı yaratmıştı. SERENAD'da kapıldığım o muazzam doygunluğa bu kitabın sonunda ulaşamasam da yine de sıradaki Zülfü Livaneli kitabını da sabırsızlıkla bekliyorum. 
Konusubu, kurgu ile gerçeği harmanlamadaki başarısını ve anlatım dilini keşfetmek için herkesi bu kitabı okumaya davet ediyor ve hepimize iyi haftalar diliyorum :)

2 yorum:

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Yazar bende hayattaki duruşunda hayal kırıklığı yaratan insanlardan olduğundan şimdilik kitaplarını okumuyorum. Yorumunuza göre bir şey kaybetmediğime sevindim. Sevgi ve dostlukla.

Özlem Karapınar dedi ki...

Çok severek yorumladığım bu kitapta sizden farklı olarak sıkıcı ve sıradan başladığını ve sonra hikayenin hareketlendiğini düşünüyorum.Göz atmanızı isterim
http://www.kitapsohbetcisi.com/2013/12/livanelinin-matruskas-kardesimin.html