20 Eylül 2013 Cuma

Düğün Hikayesi: 12.12.12 DUBAI

Geçen sene bu zamanlar Mutlu Masal ile harika bir teklif almıştım, takvimler 12.12.12' yi gösterirken evlenecek olan bir çift düğün fotoğraflarının çekimi için beni Dubai'ye davet ediyorlardı. Ben daha nasıl olur, nasıl yaparım diye düşünürken uçak biletim alınmış, otelim ise ayarlanmıştı :)
Hayatımda ilk defa gideceğim Dubai'de 3 günlük bir hem gezi hem de iş seyahati planladım ve 12.12.12'de aşağıda göreceğiniz oldukça sempatik çiftimin düğün seromonisini fotoğrafladım.
Gelin ve damat farklı ülkelerden olup, epey de farklı bir ülkede yaşayınca düğün törenlerinde 32 milletten insan vardı dolayısıyla düğün adeti olarak kimseye bağımlı kalmadan oldukça global bir kutlama tertip etmişlerdi.
Nedimelerinin arasında ve babasnın kolunda tören alanına gelen gelinin damatla kavuşması ile birlikte düğün törenlerine geçildi törenin sonunda ise oldukça eğlenceli ve otantik bir yemek misafirleri bekledi :)












That's it :)

...Herkese mutlu haftasonları dilerim...

Hiç yorum yok: