12 Ekim 2011 Çarşamba

Şimdi tam zamanı :)

Siz de benim gibi tam bir İstanbul aşığıysanız, deniz görmeden yaşayamam diyenlerdenseniz, ee bir de kafamı dağıtmam gerek diyorsanız işte şimdi balık tutmanın tam zamanı :)
Güneşin sıcağı olmadan, İstanbul'un eşsiz manzarasına dalarak, hafif serin bu ekim günlerinde, balığın tam bol mevsiminde bundan güzel bir aktivite düşünemiyorum... Zira ben de hayatımızı dostça paylaştığımız ve birlikte balık tutmaktan zevk aldığımız arkadaşlarımız Sevgili Berfu-Gökhan çiftini en yakın haftasonu balığa gitmek için sıkıştırmayı planlıyorum :)




2 yorum:

nohut oda dedi ki...

aslında eşimin oltası var ama bir turlu kullanmak nasip olmadı..hadi bu dürtme işe yarar ınsallah:)

Unknown dedi ki...

evet bende istanbul asigim ! evet bende deniz görmeden yapamiyorum ! =)
iste bu fotograflara hayran kaldim !