8 Ağustos 2011 Pazartesi

Hotpoint Ariston Family Portraits fotoğraf yarışması ve JÜRİ ÜYELİĞİM :)

Hotpoint Ariston'un düzenlediği Family Portraits yarışmasına çektiğim Mutlu Masal fotoğraflarımdan biriyle katılmayı düşünürken geçtiğimiz günlerde aldığım bir mail ve cuma günü de elime ulaşan kargo ile  bu güzel yarışmaya jüri üyesi oldum :)
Beni oldukça onurlandıran bu teklifle hikaye fotoğrafçılığı kariyerimde yeni bir basamak çıkmış ve birincinin dünyaca ünlü fotoğrafçı Steve McCurry tarafından belirleneceği yarışmada ünlü fotoğrafçıya seçimleriyle yardımcı olacak 5 fotoğraf blogcusundan biri oldum. Gönderdikleri mektupta belirttikleri gibi çektiğim fotoğrafları beğenmeleri ile beni de Türkiye'deki ailelerin fotoğraflarını değerlendirmek üzere bu projeye dahil eden ve gönderdikleri güzel paket içinden çıkan nostaljik ve benim için çok kıymetli olan Analog makinem için teşekkür ederim...


Ve şimdi sıra sizde...
Family Portraits yarışması Avrupada'ki ailelerin günlük hayatlarından, unutulmaz anların ölümsüzleştirildiği kareleri arıyor, bu kare neden sizin ailenizden olmasın :)
Yarışmaya katılmak için:

  • 10 Ekim 2011 tarihine kadar ailenizle birlikte çekilmiş bir veya birden fazla fotoğrafınızı http://family.hotpoınt.eu/ adresine yükleyeceksiniz
  • Yüklenen tüm fotoğraflar tüm Türkiye genelinde aynı adresteki siteye giriş yapan kullanıcılar tarafından oylanacak ve en çok oyu alan ilk 100 fotoğraf finale kalmış olacak
  • Finale kalan 100 fotoğraf ben ve diğer 4 fotoğraf blogcusu arkadaşım tarafından değerlendirilecek ve aralarından 10 fotoğraf seçilecek
  • Son olarak Steve McCurry bizler tarafından seçilen bu 10 fotoğrafı değerlendirip kazanan fotoğrafı belirleyecek
Kimbilir işte belki o fotoğrafın sahibi ve büyük ödül olan aileniz ile birlikte geçireceğiniz müthiş Newyork seyahatini kazanacak olan kişi sizsinizdir :)

Unutmayın bu yarışmaya katılmakla hem belki büyük ödülü kazanacak hem de desteğiniz ile Avrupa genelinde yarışmaya katılan tüm ailelerin fotoğrafları ile gerçek ve güzel bir albümün oluşturulmasına katkıda bulunmuş olacaksınız...
Haydi şimdi şansını DENE :)
Yarışma ile ilgili aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederken yarışmaya katılan tüm fotoğraf severlere başarılar dilerim :)

9 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

canım tebrik ederim :)

lolipu dedi ki...

benzer bir mail ben de almıştım 1 ay kadar önce. Yarışmaya katıldım:))) Cuma günü de jüri üyesi olan 5 blogtan biri olduğumu belirten bir mektup ve içinde akralik boyalar, fırçalar ve Steve McCurry çektiği orjinal baskı bir fotoğrafın olduğu koli geldi:)))Ben de acayip mutlu oldum ve senin gibi profesyonel fotoğraf bloglarının arasında jüri üyesi olarak seçilmek çok onere etti beni:))

annesiningülü dedi ki...

ne güzel bir haber canım :)

NiLaY dedi ki...

Selincim çok teşekkür ederim canım değişik bir tecrübe olacak benim için :)

Lolipummm çok sevindim jüride seninde olmana, gerçekten süper bir organizasyon gelişmeleri heyecanla bekliyorum :)

pelince dedi ki...

o zaman ben hemen yarışmaya katılıyorum ,nasılsa büyük torpilimiz var...:)))
Çok öpüyorum,tebrik ediyorum..

Unknown dedi ki...

Aaaaa tebrik ederim şekercim...

arzu-bülent dedi ki...

Nilaycım tebrik ediyorum. Başarıların daim olur inşallah tatlım. Sevgiler :))

Bugday Tanesi dedi ki...

İnsanın hayatında her zaman buna benzer olaylar yaşanmaz. Eminim bambaşka bir deneyim olacak, merakla takip edeceğim.

Unknown dedi ki...

tebrik ediyorummmm !! süper bir haber buuuuu